مشاوره و تقویت جنسی

آشنایی با تجربیات مفید کارشناسان و دوستان درباره ی تقویت جنسی

مشاوره و تقویت جنسی

آشنایی با تجربیات مفید کارشناسان و دوستان درباره ی تقویت جنسی

سوال : با سلام ووقت بخیر ازتون یه سوال داشتم که من 23 سالمه ومبتلا به پرنوشی وکم ادراری هستم . طوریکه مخصوصا تومسافرتها هر 24 ساعت یه بار مثانه ام پرمیشه درحالی که من مایعات زیادی هم مصرف میکنم اما درمقابل این حجم زیاد مایعات مصرفی ادرار خیلی کمه درضمن تعریق زیاد و...هم ندارم که بخواد باعث دفع مایعات بدن بشه میخوام بدونم علتش میتونه به علت بدی کارکرد کلیه ها باشه واین مایعات مصرفی پس چه جوری دفع میشن؟ مخصوصا ومخصوصا تو مسافرتها وخصوصا تو اتوبوس ممنون میشم اگه راهنمایی کنید (البته شاید بی ربط باشه اما من کسیت ساده کلیه هم دارم) .

پاسخ : با درود شما نیاز به سونوگرافی و ازمایشات کامل خون و ادرار دارید. جهت معاینه و دریافت دارو به صورت حضوری به متخصص اورولوژی(جراحی کلیه ومجاری ادراری ) مراجعه نمایید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد