مشاوره و تقویت جنسی

آشنایی با تجربیات مفید کارشناسان و دوستان درباره ی تقویت جنسی

مشاوره و تقویت جنسی

آشنایی با تجربیات مفید کارشناسان و دوستان درباره ی تقویت جنسی

مصرفروغن زیتون با سیر رنده‎‎ شده بهترین‎‎ دارو در درمان دردهایروماتیسمی , عضلانی‎‎ و  

 

عصبی استبه‎‎‎ گفته دانشمندان‎‎, زیتون سـیــاه و رسیـدهسرشار از چـربـی‎   

و حـدود 90 درصـد حاویفسفـر ,  پتاسیم‎‎ , گوگرد, مـنیـزیـوم ,کلسیم, کلـر, مس, آهن‎  

 و منگنز است.محققانبرای‎‎ جلوگیری از ایجاد  سـنـگکـیسـه‎‎ صفرا , مصرفروزانه یکقاشقروغـنزیتـونهمراهبا کمیآبلیمو یا یـکعـدد پـرتقـالرا توصیه میکنند .

 

عوارض منفی قرار دادن روغن زیتون در نور :

محققان می گویند روغن زیتون را در جاهای تاریک بگذارید تا فواید بهداشتی آن از بین نرود.

محققان دانشگاه باری در جنوب ایتالیا افزودند: نور باعث از بین رفتن بسیاری از آنتی اکسیدان هایی می شود که روغن زیتون به طور طبیعی دارای آن هاست. تولید کننده های روغن زیتون در انتخاب ظرف نگهداری این ماده باید توجه بیشتری داشته باشند چرا که معروف است روغن ها به مرور زمان در اثر نور و اکسیژن ، آنتی اکسیدان های خود را از دست می دهند.محققان با قرار دادن شیشه های روغن زیتون در تاقچه های نورگیر دریافتند آنتی اکسیدان های آن ها پس از 12 ماه از بین رفتند

روغن زیتون سالم‌ترین روغن دنیا روغن زیتون سالم‌ترین روغن دنیاست که علاوه بر محافظت در برابر امراض قلبی، از بروز انواع بیماری‌ها همچون دیابت ممانعت به عمل می‌آورد.به گزارش WebIndia، جایگزینی روغن زیتون به جای روغن‌های معمول پخت و پز راهکاری است که باید در تمامی منازل به مورد اجرا گذاشته شود. روغن زیتون حاوی آمیزه‌ای مناسب از اسیدهای چرب است و در کشورهای حوزه مدیترانه نیز به دلیل رواج مصرف این روغن، آمار ابتلا به امراض قلبی پایین و سطح امید به زندگی به میزان قابل‌توجهی بالاست. طبق نتایج تازه‌ترین تحقیقات علمی، روغن زیتون حاوی میزان پایینی چربی اشباع‌شده است که به حفظ کلسترول بدن در سطح مطلوب کمک می‌کند و خطر بروز حمله قلبی را کاهش می‌دهد. همچنین به گفتهء «پراوین چاندرا»، کاردیولوژیست انستیتو MaxHeart و مسئول تحقیقات، حجم بالای آنتی‌اکسیدان‌های موجود در روغن زیتون همچون ویتامین ‌های K,E,D,Aو بتاکاروتن از بروز انواع سرطان‌ها ممانعت به عمل می‌آورد ضمن اینکه با پایین آوردن آثار پیری، به افزایش طول عمر می‌انجامد. خواص روغن زیتون به حدی است که اگر فردی حتی نیمی از مصرف روزانه روغن خود را با روغن زیتون جایگزین کند، به میزان قابل‌توجهی وضعیت سلامتی‌اش بهبود پیدا خواهد کرد.

تاثیر روغن زیتون در بهبود جریان خون اجزای مغذی خاص در روغن زیتون و برخی غذاهای دیگر می تواند دلیل تاثیر مثبت رژیم غذایی مدیترانه ای بر سلامت قلب باشد. این ترکیبات که تحت عنوان "فنل" نامیده می شوند اثر آنتی اکسیدانی ، ضد التهابی و جلوگیری از تشکیل لخته در عروق دارند. در این مطالعه تاثیر سودمند روغن های زیتون سرشار از فنل بر عملکرد عروق خونی مشخص شده است. مصرف غذاهای غنی از ترکیبات فنلی می تواند سلامت قلبی عروقی را بهبود بخشد و بر قلب نیز تاثیر حفاظت بخش دارد.


روغن زیتون، درمان سرطان پروستات روغن زیتون باعث درمان سرطان پروستات می‌شود.بر اساس نتایج تحقیقات دانشمندان دانشگاه کلمبیا نوعی عصاره گیاهی که از روغن زیتون تهیه می‌شود،می تواند در درمان سرطان پروستات موثر واقع شود.

 دانشمندان با انجام تحقیقات آزمایشگاهی دریافتند زی‌فلامند به‌طور چشمگیری موجب کم‌شدن فعالیت نوعی آنزیم به نام کواکسیژناز 1 و 2 و در نتیجه کاهش رشد سلول‌های سرطانی می‌شود.این دانشمندان معتقدند زی‌فلامند دارای اثرات ضد التهابی و اثرات ضدسرطان پروستات استاین در حالی است که تحقیقات جدید در مورد عوارض داروهای جدید مهار کننده کواکسیژناز 2 حاکی از عوارض جانبی آنها بر روی قلب است.

وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ایروغن زیتون کاملا طبیعی (تصفیه شده) به دلیل وجود ترکیبات مغذی بسیار مفید و با ارزش است .

 

آیا از روغن زیتون می‌شود برای سرخ‌ ‌کردن استفاده کرد؟

‌روغن زیتون از بهترین روغن هایی است که می توان در طبخ غذا‌ ‌استفاده کرد اما به دلیل گران بودن، افراد کمتر در تهیه غذا از آن استفاده می‌کنند.

متخصصان تغذیه دریافته اند که در هر 100 گرم از آن 70 گرم اسید چرب غیر‌ ‌اشباع یک باندی، 11 گرم اسید چرب چند باندی و 41 گرم اسید چرب اشباع وجود دارد. این‌ ‌روغن که با قدمت چند هزار ساله دررژیم غذایی مدیترانه‌ای استفاده‌‌می‌شده ‌به عنوان بهترین روغن، شناخته شده است که در رژیم غذایی سالم در دسته چربی ها قرار‌ ‌داداز این روغن می توان در تهیه انواع غذاها و حتی روغن روی برنج استفاده کرد و‌ ‌حتی در تفـت دادن مواد غـذایی به کار برد. اما در سـرخ کردنهای طولانـی مـدت‌ ‌توصـیه مـی‌شود که از‌ ‌روغن‌های مخصوص سرخ کردن استفاده کنید. اگرچه مصرف‌ ‌مواد غذایی که به طور کامل و در مدت طولانی به صورت سرخ کرده تهیه می گردند، توصیه‌ ‌نمی شود، زیرا در حین حرارت دیدن در مدت طولانی این روغن نیز با وجود آنتی‌ ‌اکسیدان‌های قوی که دارد اکسید شده و ترکیبات مضری در آن تشکیل می شود که می تواند‌ ‌سرطان زا باشد. اما در صورت تمایل به تهیه غذا به این طریق، بهتر است که از روغن‌ ‌زیتون استفاده نشود. اما در سرخ کردن های کوتاه مدت و سطحی می‌توان از آن استفاده‌ کرد‌ .

روغن زیتون پرفروشترین روغن در انگلستان :


 روغن زیتون پر فروشترین روغن انگلیسی ها ست.

فروش سالیانه روغن زیتون درسال 2006 به 401 میلیون پوند رسیده و فروش آن 15 درصد فروش روغنهای سوپر مارکت های انگلیسی راتشکیل می دهد . یعنی از سال 2000، این میزان 93 درصد افزایش داشته است.

مدیران شرکت مینتل میگویند غذاهای مدیترانهای و افزایش محبوبیت این روغن باعث شده است که قیمت گران آن مانع خرید نشود و حتی فروش آن بسیار زیاد باشد.

 مسئولان کارخانه تولید روغن اودبیل هم میگویند: روغن جامد به خاطر عوارضش، از چشم مردم افتاده است.

امروزه برای مردم انگلستان فرقی نمیکند که روغنها در ظروف زیبا باشند یا نه.

 آنها از غذا پختن با روغن زیتون لذت میبرند و حتی برای تفریح با آن غذا درست می کنند .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد