مشاوره و تقویت جنسی

آشنایی با تجربیات مفید کارشناسان و دوستان درباره ی تقویت جنسی

مشاوره و تقویت جنسی

آشنایی با تجربیات مفید کارشناسان و دوستان درباره ی تقویت جنسی

۱۰#

سلام
من
۲۷ ساله مرد مجردم. من قبلا خود ارضایی می کردم ولی نه هر روز. هر وقت می شد مثلا 

 هر هفته. بعد فاصله می افتاد . در کل در زمانهای مختلفی انجام می دادم. الان حدود ۲ الی  

۳ ساله ترک کردم.فقط در خواب محتلم می شم.الان قصد ازدواج دارم. چون حس می کردم  

 به اون شکل نعوظ ندارم رفتم پیش یک اورولوژیست وبا ایشون در میون گذاشتم.

 ایشون گفتن ناراحت نباشم تا با یک زن رابطه نداشته باشم نمی تونم بگم نعوظ ندارم  

حتی گفتش : نگران نباشم برای نعوظ قرصهای مخصوصی وجود دارد.  

من خیلی نگران اینده هستم . می خواستم منو راهنمایی کنید .با تشکر فراوان

+ با استفاده از قرص  سیالیس می توانید نعوظ داشته باشید که مطمئن باشید جواب میدهد .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد