مشاوره و تقویت جنسی

آشنایی با تجربیات مفید کارشناسان و دوستان درباره ی تقویت جنسی

مشاوره و تقویت جنسی

آشنایی با تجربیات مفید کارشناسان و دوستان درباره ی تقویت جنسی

 #

بنام خداوند سبحان 

 هدف این سایت آشنایی با تجربیات مفید  کارشناسان و دوستان ودیگران و استفاده ی  کاملا  درست از آن است .  لطفا مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت (تماس با من) در سمت راست  مطرح  نمایید .  

 

 #1

 سلام 

من علی30  سال دارم و ۱۰ ساله که ازدواج کردم  ( بچه هم دارم ) . من یه مشکل دارم   اون  

اینکه  زود انزال میشم .دکتر روانپزشک هم رفته ام .آیا  ازدوستان  با  دارو  جواب   گرفته اند  ؟    

 یا راه دیگه ای داره ؟ راستی من پهلو دکتر اعصاب و روان هم رفتم گفته مشکل زودانزالی داری . 

  و لی مشکل حل نشد . 

 اگه میشه لطفا راهنمایی کنید . باتشکر .   

 

سلام. من یه زنم  و میدونم هیچی بدتر از این نیست که همسر آدم نتونه ارضاش کنه . من پزشکم . و چون پایان نامم در این مورد بوده میتونم کمکتون کنم . زود انزالی دلایل زیادی داره که بزرگترین دیلیلش انزال مکرر قبل از ازدواج و خود ارضاییه . اگه مشکل به این خاطر بوده ترشح هورمون آزاد کننده ی هورمون های جنسی از هیپوتالاموس با یه نقص زمانی دچار شده . خوردن قرصهای آرام بخش میتونه کمک کنه ولی کافی نیست .. قرصهای vgrx که تازه وارد بازار شدن و عوارض هم ندارن مکمل خوبی برای قرصهای آرام بخش هستند ..  

 

 #2

سلام 

حسین 27 ساله هستم . متاسفانه نمی تونم با دوست دخترم س... کنم  .چون درمدت  نیم   

دقیقه به انزال میرسم . کمکم کنید .  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد